Followers

Friday, April 12, 2013

Masihkah anda ingat pada Airyl dan Putri Shazlin [Helo Suami, Hai Isteri!] ??

NOTIS 

Assalamualaikum ( ^_^)/

Masihkah anda ingat pada Airyl dan Shazlin?






Siapa masih ingat novel yang mula2 saya up di blog ini? Hehehe...rasanya semua orang dah pun tahu HSHI bakal diterbitkan oleh JS Adiwarna!!!! ( ^ _ ^)∠☆

Macam tak percaya pun ada tapi bila dah tengok buku yang sudah dicetak, (*≧▽≦) kyaaaaaaaaaa~~~ lagi tak percaya!!!! 






Tajuk: Helo Suami, Hai Isteri!
Penulis: Q
M/S: 576
Harga: RM25/RM28

Ada beberapa perubahan+notis yang korang perlu tahu sebelum baca novel ni;

  1. Macam yang korang nampak HSHI bukan lagi dieja dengan Hello, sebabnya Hello tu english, ejaan melayu; Helo!!
  2. Nama Airyl bukan lagi dieja sebagai Airyl, tapi AIRIL. Atas permintaan pihak editorial, mereka mahu menukar ejaan nama Airil supaya lebih mudah dibaca..korang pun tak de terkial2 pikir macam mana nak sebut. Dan selain Airyl, ada nama lain juga yang ditukar. Nama sahaja, jangan risau kerana ia tak akan mengganggu perjalanan cerita. 
  3. Ini novel pertama saya, please show some mercy!!!! Saya harap semua pembaca dapat menerima karya pertama saya. Sila baca dengan fikiran yang terbuka~~~ dan releks \(^o^)/. Kalau ada kekurangan, saya menyusun sepuluh jari mohon maaf dari semua. 


Bila boleh dapatkan HSHI ni (・_・?)??

Laman JS ADIWARNA sudah boleh order!!! 

atau

PESTA BUKU ANTARABANGSA KL 2013

Mengenai Pesta Buku pula, saya akan hadir di booth pada hari pekerja, 1 Mei 2013. Saya harap ada la yang boleh datang bagi sokongan dan beli HSHI nanti ( ̄▽ ̄)ノ



Kalau free, dijemput datang pada tarikh 1 Mei, hari pekerja OK!!  
( ̄▽ ̄)ノ Hari Rabu ^^ Saya ada sesi petang, saya tunggu!!. Selain novel saya, ada lagi sebuah novel baru; Straight/Senget karya Ina Rahim

+ Novel Umum yang lain dari penulis yang mantap2 (senarai novel umum ada di banner di atas, sila scroll up) dan Si Manis 17 punya novel pun belambak gilerrrrrrrrrr!!! 

Dan siapa yang datang membeli novel di Booth Adiwarna, anda boleh dapatkan button badge yang lawa2 ni dengan pembelian 2 buah novel!!!!





Akhir kata, saya nak ingin mengucapkan billion-an terima kasih buat:

1. Z, adik saya yang selalu jadi tukang baca. Pencetus semangat, pendesak minta bab baru, pengkritik, sumbang idea, etc. Thank you~~~ + famili jgk walaupun dia orang tak tahu apa2 pun..lol
2. Kak Ros, Kak Farah...antara rakan yang rapat dan sering bagi semangat. Dan antara yang mula2 komen HSHI di blog ni. Dan juga Ina Rahim a.k.a Tina Derika sebab selalu bual2 dgn akak, bagi sokongan ^^ 
3. Follower di blog, dan follower di grup qminz, follower fb page qminz. Korang memang amazing.
4. Silence Readers

Saya Sayang Korang Semua~~~

- Q

ps: Mana ada saya lupa!!! Selalunya nota kaki dapat perhatian lebih. Terima kasih buat seluruh keluarga JS Adiwarna kerana memberi ruang+peluang untuk HSHI!!! 





9 comments:

  1. Replies
    1. Terima kasih atas sokongan awak.. saya takkan lupa baby mio!!!

      ps: update SBPS mcm biasa ahad malam isnin ^^

      Delete
  2. congrats q.. semoga HSHI dpt sambutan yg menggalakkan.. InsyaAllah, amin..

    thanks jg coz sudi mdgr luahan ht akak selama ini.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak, terima kasih sebab sudi komen dulu. N selalu menjadi pembakar semangat saya...

      InsyaAllah, mintak2 dapat sambutan menggalakkan ^^ amin~~~

      Delete
  3. Replies
    1. @nina ali ada dijual di kedai2, tapi saya tak tahu bila akan mula dijual. Kalau nina pergi kedai buku minggu depan cuba tengok kalau dah atau belum ye ^^

      Delete
  4. Tahniah dgn kelahiran Anak sulong ni. semoga terus berjaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you~~~~~~~~~~~` hehehe... nanti jangan lupa beli...kalau nak tau apa jadi pada Airil dan Lin ^^

      Delete